Dag 20: Min drömhäst.

Har verkligen inte alls funderat över vilken som just är min drömhäst. Men det brors ju förstårs också på vad som menas med det.. Om man menar en häst man träffat, eller en häst man alltid velat ha, en man drömt om mm. 
 
Men så jag tänker det är min favorithäst eller så. Och det är ju såklart Phantom. 
 
Phantom är då en korsningsponny från Vedbände Gård. Han försöker nästan alltid sitt bästa, när han är på sitt glada humör. Då han inte är på sitt toppenhumör är han rätt så jobbig faktiskt. Haha, drar iväg. Lyssnar ingenting. Men visst, hästarna får ju också ha sina bra och mindre bra dagar. Men den här hästen i sig är helt underbar. Verkligen superduper snäll! 2 månader sedan nu jag såg min lilla älskling, och jag saknar honom verkligen något otroligt.. 
Läs mer om Phantom här. (skrolla ner på sidan, och bläddra vidare på "Nästa" pilen.)
 
MIN FINASTE PLUTTEPONNY, HAN ÄR BÄST BÄST BÄÄÄÄST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0