Dag 19: Min bästavän.

Jag har verkligen så himla bra vänner. Kan knappast välja vilken som är min "allra bästavän", men en tjej som stöttar mig genom allt, som man kan prata om allt om är nog min bästis tror jag. Hon heter Alexandra.
 
Hon är SÅ UNDERBAR. Som en syster, finns där ALLTID. Seriöst alltid. Den här tjejen är väl ungefär som mig, inte för tuff, inte för töntig. Eller hur man ska säga det. Har alltid kul med henne. Vi har båda intresset fotografering, men ändå lite olika. Och det längsta vi någonsin har bråkat är nog 1 timme eller nåt? Haha, går inte att vara sur på Alex längre än så. Har aldrig träffat än så snäll och underbar person som henne, aldrig aldrig aldrig. Så omtänksam och åh så himla bra vän lixom. Alla vi behöver ju en vän som stöttar en och får en att må bra, en som man verkligen kan lita på. Och det är verkligen Alexandra. Min älskade bästavän..
 
ALLA besöker hennes blogg: http://pixbyalex.blogspot.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0