Dag 18: Mitt bästa minne.

Måste nog säga att mitt allra bästa minne är väldigt många saker. Men en av de sakerna jag ALDRIG glömmer är Vedbände Ridläger. Och när jag fick min kanin. När jag träffade mina underbara vänner för första gången. Min första tävling. Och åååh, så många saker alltså! 
 
Men ifall vi riktar in oss på Vedis då. Första gången jag var på Vedbände var förra året. Det var SÅ OTROLIGT KUL. Fick en perfekt lägerhäst, bra nya vänner och bodde ju i grymma stugan - GETINGBOET. Det här var ju mitt första ridläger, och detta lägret är ett ridläger jag sent kommer glömma... Fotorundorna i hagen med hästarna. Allt bus och mysigt med ridlägerkompisarna. Alla nya vänner. Kvällsaktiviterna. VEDISKÄNSLAN. 
 
Detta året var också ett jättebra ridläger. Var där då i 10 dagar. INTE ALLS FÖR LÄNGE. Kändes som att de där 10 dagarna gick som 2 dagar. Puts veck så var lägret slut, lixom. Firade midsommar där iår vilket också är något jag SENT kommer glömma. Hur vi dansade runt midsommarstången, och hundarna sprang mitt i ringen. När vi tog portättfoton. När jag skulle göra min midsommarkrans, vilket inte alls blev så bra.. men ja :) Kareokekvällen då vi flummade runt. Allting som hände på Vedis kommer alltid stanna på Vedis. Vill dit.. nuuu igen! 
 
2011. Läger 6, 19 - 24 juli. 
 
2012. Läger 3, 21 - 30 juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0