Favoritbilder jag tagit, Något jag behöver träna på inom ridningen.

Glömde helt bort att skriva sån här "Dag..." igår så jag skriver båda idag.. hoppas det är okej för er? :)
 
Dag 13: Favoritbilder jag tagit själv.
 
Älskar denna bilden, visar mycket vänskap och ljuset är också helt okej ;) Kärlek till bilden..
Älskar även denna bilden. Tycker den visar mycket glädje, hästarna är på sommarbete och Goldy & Tjalle kliar varandra.. En stor favorit denna också :')
Åh, denna bilden alltså.. Älskar den. 

De är nog mina 3 favoritbilder. För tillfället iallafall :)
 


Dag 14: Någonting jag behöver träna på inom ridningen.
 
Jag brukar faktiskt inte tänka så långt fram när jag rider eller så. Brukar ta varje ridlektion i taget, så bror det lixom på vilken häst jag rider, osv. Men något jag behöver träna på är nog att våga mer.. våga tävla, våga hoppa högre och sånt. Även kanske göra nogrannare galoppfattningar och sånt. Har ju inte ridit så länge heller, så ja.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0