alex hhääärrr! ♥

Tjo bloggkompisar!
 
Jag är alex, tove bästa kåmpis!! Happy here.. :D
Nej, men jag har också en blogg så ni vet : http://www.pixbyalex.blogspot.com
Men ahh tove är en glad hästapållstjej som inte gilla kycklingsallad. Det är ju skitgott!?
Och just nu så har jag tvingat henne att gå från datorn så jag kan skriva ett hemligt litet inlägg...väldigt hemligt..
så nu är hon fastklistrad på mobilskiten haha :D
Vi skypar med några weird människor (om dem då är människor?!)
Nej men det är ju alltid trevligt!
Jo jag gillar humor och ta foton såklart! ♥
Ja, sen så är det så. Punkt.
 
 
Här får ni blommor.
 
Och choklad.      Då blir livet värt att leva ;D
 
 
 
KRAM ♥
 

Kommentarer
Postat av: detdu

fin text...för vacker!

2012-08-23 @ 16:39:33
Postat av: hanna

haha va kul alex:D

Här får du en gubbe (hahah nolife
H=========H
H | | H
H 0 H
H ..... H
H=========H

ge mig chokladen<3

2012-08-23 @ 16:51:16
Postat av: alexpotatis

hahaha hanna då .. <3

2012-08-25 @ 11:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0